O FIRMIE

O nas

Biuro Rachunkowe AKCESS działa od 2005 roku na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej.

Tworzą je osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie finansów oraz rachunkowości. Swoje doświadczenie zdobywaliśmy pracując przez wiele lat jako główni księgowi oraz dyrektorzy d/s administracyjno ­­ finansowych pracując w firmach z branży motoryzacyjnej (m.in. Mercedes Benz, Suzuki) , deweloperskiej, u producenta stolarki okiennej, firmie z branży budowlanej, kancelarii notarialnej, hurtowni materiałów budowlanych oraz części samochodowych.

Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych, kadr i płac oraz doradztwa w zakresie wyboru formy prawnej przy zakładaniu działalności gospodarczej.

Nasz wizerunek budujemy w oparciu o wysoką jakość świadczonych usług, terminowość oraz indywidualne, elastyczne podejście do oczekiwań klientów. Nasi klienci doceniają nasze zaangażowanie, które wykracza poza godziny pracy 8:00-17:00 – w uzasadnionych przypadkach praca w dni ustawowo wolne od pracy nie stanowi problemu. Proponujemy obsługę w zakresie prowadzenia rachunkowości małych, średnich przedsiębiorstw oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. Dla zwiększenia wygody zapewniamy możliwość odbioru dokumentów księgowych od Klienta.

Dlaczego warto powierzyć prowadzenie księgowości do biura AKCESS ?

Obniżasz koszty

Powierzając nam obsługę swojej firmy oszczędzasz czas i pieniądze ­ nie musisz myśleć o kosztownym sprzęcie komputerowym, oprogramowaniu, urlopach, zastępstwach dla swoich księgowych..

Oszczędzasz czas

Dzięki wykorzystaniu internetu oraz najnowszych rozwiązań w dziedzinie oprogramowania księgowego jesteśmy w stanie zminimalizować niedogodności związane z osobistymi wizytami w biurze rachunkowym, kładąc nacisk na komfort współpracy oraz przejrzystość i bezpieczeństwo usług. Nasz internetowy system jest gotowy, by stanowić bezpieczne zaplecze do komunikacji i wymiany dokumentów pomiędzy naszymi pracownikami a klientem.

Usługi dopasowujemy do Waszych potrzeb.

Wszystkie nasze działania dostosowujemy do potrzeb i oczekiwań klientów. W szczególności plan kont projektujemy indywidualnie zgodnie z Państwa oczekiwaniami co do niezbędnej informacji . Wszystko po to aby wszyscy mogli działać sprawniej.

Poufonść i dyskrecja

Wrażliwość i waga danych księgowych wymusza zachowanie pełnej poufności przetwarzanych danych naszych klientów.

Posiadamy

Doświadczenie zdobyte w trakcie wieloletniego stażu pracy naszych pracowników w branży finansowo­ księgowej

Wiedzę, którą posiada kadra pracowników, mając ukończone odpowiednie kierunki studiów, specjalistyczne kursy i szkolenia

Licencję zawodową Nr 26635/2001

Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej

Zaawansowane licencjonowane oprogramowanie komputerowe SYMFONIA oraz ENOVA.

Zapewniamy

Kompleksowe usługi księgowe i kadrowo-płacowe dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą.

Fachową, terminową i rzetelną obsługę na najwyższym poziomie

Dostosowanie do indywidualnych potrzeb naszych Klientów

Reprezentowanie Klienta przed Urzędami

Zachowanie tajemnicy informacji, zgodnie z obowiązującymi zasadami etyki zawodowej

Atrakcyjne ceny

Skontaktuj się

Jeśli masz jakieś pytania zadzwoń

+48 733 900 360
+48 501 947 083
ksiegowosc@akcess.biz.pl

Sprawdź ofertę

Specjalizujemy się w prowadzeniu księgowości spółek z o.o. Spółek jawnych, spółek cywilnych oraz w prowadzeniu księgowości stowarzyszeń i fundacji.